איך מקימים מערך טלמיטינג לעסקים קטנים ובינוניים?

מה זה טלמיטינג בכלל ולמה חשוב ליצור מערך טלמיטינג?

לבעלי עסקים בינוניים וקטנים ואפילו זעירים (One men show) ישנו צורך מתמיד באיתור לקוחות חדשים לעסק שלהם, והפיכתם ללקוחות מרוצים שלהם.

טלמיטינג הנו כלי משמעותי לעסקים רבים לאיתור לקוחות חדשים ולהפיכתם ללקוחות העסק. בדרך זו, נציג מכירות טלפוני פונה לרשימות של לקוחות אפשריים לעסק, מציג את השירות או מוצר העסק, תועלותיו ויתרונותיו, ויוצר פגישת עבודה מתוארכת לבעל העסק או לסוכני המכירות שלו.

היתרון בהקמת מערך טלמיטינג לעסקים אלו הנו שהוא מאפשר לבעלי חברות ועסקים לעסוק "במה שהם טובים" (ראיית חשבון, יעוץ מס, שירותי IT, שיווק מוצרים, ובעצם: כמעט כל תחום) ולהוציא החוצה למיקור חוץ (Outsourcing) את חלק מפעולת השיווק של העסק שלהם, הכולל את הצורך התמידי באיתור לקוחות חדשים, הפנייה הטלפונית אליהם, דיוור חומרים שיווקיים עבורם ובשמם, וכמובן: "פתיחת דלתות" ויצירת הזדמנויות המכירה עבורם בדרך של פגישות עבודה איכותיות.

איך מתחילים ליצור מערך טלמיטינג לתיאום פגישות עסקיות בעסקים קטנים ובינוניים?

שלב א' - שינוי גישה ואימוץ גישה חדשה לנושא תיאום הפגישות העסקיות. כמו במקרים רבים אחרים, הגישה שלכם תקבע מראש את תוצאות המהלכים שלכם!

שינוי גישה לגבי הטלמיטינג, תיאום פגישות באמצעות ביצוע שיחות "קרות", לגישה הרואה במהלך זה כלי רב ערך עבורכם, כלי הנותן לכם שליטה מלאה על התנהלותכם העסקית וכזה המחזיר אליכם את היוזמה והאקטיביות בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם.

כמובן שהדבר שונה אם אתם שוכרים חברת טלמיטינג חיצונית, שזו מקצועיותה ומומחיותה, ולא עושים זאת בעצמכם.

בשלב שני, כדי להתחיל בתיאום הפגישות עם קהלי המטרה האפשריים לעסק שלכם, חשוב מאד שתשקיעו זמן ומאמץ בהכנת של רשימות איכותיות ורלוונטיות של לקוחות אפשריים לפנייה.

רשימה טובה ואיכותית של לקוחות אפשריים לפנייה הנו אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת תיאום הפגישות עם לקוחות אפשריים לעסק ולאיכות הפגישות שלכם!

מקורות אפשריים לבניית רשימות לפנייה: חיפוש חופשי בגוגל, אינדקסים ופורטלים ברשת בתחום הרלוונטי, ומאגרי מידע המרכזים את כלל העסקים בארץ (ישנן מס' חברות המתמחות בכך).

חשוב שלא להסתמך רק על רשימות "קרות", אלא מומלץ לכם להשקיע עוד דקות ספורות לכניסה לאתרי הלקוחות האפשריים, וזאת לשם בדיקת הרלוונטיות שלהם לעסק שלכם. עם הזמן תשתפרו בהכנת רשימות איכותיות לפנייה ותדעו את הדרכים לשפר את טיב רשימותיכם לפנייה.

בשלב ג'- הכינו לכם מראש חומר שיווקי מתאים- "פרופיל עסק", "דף מוצר", ממליצים וכו. – חלק מהלקוחות הפוטנציאליים יבקשו ממכם לשלוח חומר, כשלב ראשון לפני הסכמתם לפגישה. היו מוכנים לכך והכינו חומר תמציתי, מדויק ומעוצב היטיב, המתאר בכמה מילים את היתרונות של השירות\המוצר. אל תאריכו, עמוד אחד עד שניים זה מספיק בהחלט.

בשלב ד'- הכינו מראש "תסריט שיחה" מדויק, קצר ואפקטיבי, המתמקד בראש ובראשונה בתועלות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דברו בו על איך השירות או המוצר שלכם מהווה פתרון ל"כאב" ולצרכים שלהם. התמקדו בפתרון הייחודי שלכם עבור הלקוח האפשרי שלכם.

שלב ה'- צאו לדרך! הקפידו לנהל קובץ מסודר ומובנה של הפעילות שלכם, כולל ביצוע follow Up מסודר של הפעילות.

במקרה והחלטתם שאין לכם את הזמן, כח האדם המתאים ו\או את ה"אנרגיות" המתאימות לצורך ביצוע מסודר ויומיומי של מערך טלמיטינג לעסק שלכם, תוכלו כמובן להיעזר כאמור בחברה לביצוע טלמיטינג לעסקים קטנים ובינוניים שזו מקצועיות ומומחיותה.

לחצו כאן עכשיו - או התקשרו>>> 076-5293546 או: 054-6811426 או : 09-7401987 וקבלו פרטים נוספים, יעוץ והכוונה בפגישה אישית ללא התחייבות על שירות הטלמיטינג לעסקים שלנו!

הוקם ומופעל באמצעות מערכת operation logo על ידי בזק בינלאומי